Sick

 Har haft tomt på bloggen några dagar, har haft ingen kreativitet men kände att ikväll måste jag skriva något. Kollar på Efterlyst just nu på trean och kan bara säga en sak. Världen är sjuk! Man får rysningar över alla dessa gärninfar som har begåtts under åren.

 I måndags pratade jag med två arbetskollegor om lagar vi har i Sverige. Och det är bedrävligt vilka lagar vi har. Vart är vi på väg egentligen? Om det bryter in en tjuv inne i ditt hus och du slår ner han och inväntar polisne blir DU dömd för misshandel ochg med största sannolighet blir du även skyllid att betala till inbrottstjuven. Ska man inte kunna slå ner jävel och hjälpa polisen? Vi alla lever väldigt otryggt, just nu känner jag mig nästan rädd att sitta här bakom låst dörr. Jag vill leva i en värld vart man kan lita på landets polis och regering. Tyvärr gör jag inte det idag.




Kommentarer
Postat av: anna

efterlyst är ett obehagligt program, usch.



åh tack så mycket! :)

2008-11-26 @ 22:03:06
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

godmorgon :) ja jag hade en superfin kväll igår :) hoppas allt är bra idag!

2008-11-27 @ 08:17:57
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: ina

sant. vad ska man säga? sjukt. därför - gå inte ut med dina uppgifter! inte heller på bloggen! ta bort det du inte ska visa för alla! lita inte för mkt!kram

2008-11-28 @ 20:04:49
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0