Torsdag 041208


 Igår hade jag fått brevet fårn Mediability. Jag vart antagen! Helt underbart. Det innebär att jag kunde säga upp mig på jobbet för en gångs skull! Dock var det inte det lättaste att säga, mina chefer vart ju inte så glada men det är jag som väljer när jag ska sluta inte dom. Det som jag gjorde idag var, ta bort tejp från trussen jag gjorde inte klart igår, lasta på en bil full med maxibeam. När den var klar så ville A få upp även eurotruss för det kommer bli svin tajt med saker i andra bilen. Dessa bilar ska åka till Idol final i Globen. Jag kröp i trailen över alla maxibeam och tog emot truss, det är rätt kul att klattra i trånga och svåra platser tycker jag. :) Fast man måste akta sig och det gör ont i knäa och hela mig blir svettig. Kl 13.00 hade vi även informations möte med lagerpersonal. Det kommer ske stora förändringar som jag kommer inte delta i. Kommer slippa det och det är väldigt väldigt skönt att man slipper göra det.

Lunch: Mixsallad köpta på Karlbo pizzeria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0