Tisdag 130509

Har jobbat med min portfolio webbsida mesta tiden av dagen. den vart riktigt snygg, jag gör en portfolio för att man ska kunna lättare få en praktik plats. Föra torsdag var jag på ett möte på Forsman och Bodenfors. Den gick jätte bra! Jag intervjuade Daniel Smedfors i cirka 50 minuter. Han är en en flera projekledare på Forsman. Före mötet hade jag gått till en annan reklambyrå som heter Tank. Killen där lät väldigt positiv angående praktik plats. Han sa att jag var ute i god tid och att det har varit en kille från Mediability för några år sedan. Kul! Annars så har jag varit i skolan på förmiddag och jobbat med affärsplan med gruppen. Imorgon ska den lämnas in till Micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0