Tisdag 021208

 Vad ska man säga om dagens händelser? Tomt... Det känns som att det går segare och segare för varje dag nu. Det beror på väldigt få listor, orken man inte har och denna period på året. För ett rå sedan skulle jag ha berättat mycket mer än så, för då hände det verkligen saker. Det hände en ny grej varje dag mellan november och jul. Då var det alldeles för mycket jobb. Nu går man runt och väntar på något inte kommer. Det här borde va en hektiskt period just nu, för det kommer bli så grymt mycket saker oi lager nästa år. Dagar rinner ut ur våra händer. Men inget blir gjort. Väldigt ledsamt, för man skulle kunna göra mer men jag orkar verkligen inte mer, och vill inte. Jag känner att ny del i mitt liv ska börja snart.

Lunch: Samma som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0