Onsdag 101208

 Trött man är idag, Fast jag har sovot 12,5 timmar inatt. Känner att jag är på väg att bli sjuk igen. Har världens tryck i huvudet och smärta i ögonen. Varje gång jag reser mig känner jag hur synen blir suddig och vräkt. Idag har vi lyft tunga lyft. Har tömt två bilar. En från idol och andra veckobilen full med massa små gig. Grejer från Stockholm har börjat komma till oss. Dom första pallställ kom igår och mer idag. Själva utrustningen kommer nästa månad. Men då är jag inte kvar. Tal på det känns det väldigt trevligt veta att jag slutar snart och börjar med något helt nytt, något jag kommer stortrivas tror jag. För det är ändå media jag är intresserad av och brinner för. Idag har vi även haft en rätt så snabb informations möte som bara vi på lager har på andra onsdagar varje månad. Just nu är det väldigt väldigt svårt att koncentrera mig på jobbet. Ärligt talat så orkar jag inte bry mig varken jag vill eller inte. För i mina tankar befinner jag mig redan i min framtid

J & J har börjat att köra in ljudutrustningen i nymålade delen som tillhörde scenlager inte för så länge sen. Nu har dom mycket mindre plats och vi mer men det kommer att räcka knappt till all utrustning som kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0