Vad jag jobbar med

Hej, tänkte börja med min jobblogg på allvar nu. Ska försöka skriva en inlägg varje arbetsdag, där ska jag sammanfatta vad jag har gjort under dagen, vad var bra, dåligt, kul eller tråkigt. I princip allt vad som rör min utvekling inom jobb.

Vad gör  jag nu för tillfället? Just nu jobbar jag på Starligt i Avesta som håller med scen, ljus och ljud uthyrning. Våra största jobb är festivaler som Hultsfred, Arvika, Sweden rock. Vi gör även dom flesta tv galor som Kristallen, Rosa bandet, Fotballsgalan och Melodifestivalen. På Starlight har jag jobbat sen juni 2007 och har lärt väldigt mycket främst hur man hanterar människor och viktigaste hur man hanterar sig själv bland folk. Själva jobbet är rätt trist, man får en lista i handen som ska plockas. Sen ska allting på en eller flera trailers. Efter några dagar kommer giget tillbaks och det ska självklart plockas upp och kollas av så att allting stämmer. I nästa inlägg ska jag sammanfatta min arbetsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0