Tisdag 200109

 Idag på tisdag drog vi i gång projektledning med Lillemor. Det var en liten provsmak på vad utbildningen ska innebära. Vi fick lära oss om planering, jag fick reda på saker jag visste inte en aning om.
 Spänningen har släppt lite nu, och det är ju väldigt bra. På fredag kommer vi ha en "rejvparty" både för våran och äldre klassen. Det är bara för att komma närmare varandra. Får se om jag ska stanna där. Vill jätte gärna men jag har ingenstans att sova över men dey kan man nog fixa lätt. Dom flesta är väldigt öppna och trevliga människor.

 Vägen hem var rena mardrömmen. För det första fattade jag inte vart jag befann mig, Västerås är rena mardrömmen att köra i när det är mörkt ute. Till sist hittade jag rätt väg mot Sala. Men allt var inte över, jag höll på att krocka med bilen framför mig. Han tvärbromsade och det gjorde jag med, och bilen bakom mig åkte nästan i mig. När jag såg han svängde jag över till vänstra sidan, riktigt hemskt var det. Snacka om att känna kalla rysningar längst ryggen! Vill ha vår, kan denna vinter ta slut?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vår är ju bara slask :P

2009-01-20 @ 23:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0