Alla har vi drömmar

 Har haft många mål och drömmar som jag har velat och vill uppnå. Som liten ville jag bli tågförare och inget annat. Många små grabbar gillar tåg men jag var närmare sagt besatt av tåg och järnväg. Jag brukade gå längs järnvägen och sitta vid stationen och se på tåg som stannade där. Jag kan inte minnas hur jag började tycka om tåg det bara fanns!
 Flytten till Sverige gjorde att jag tappade tågintresset och plötsligt visste jag inte vad jag ville bli. Det visste jag inte fram till gymnaset när man skulle välja en linje. Mitt val vart media och det var en hastig handling för plötsligt insåg jag att det är där jag hör hemma. Ljud vart min inriktning för jag var väldigt intresserad av radio. Jag ville både starta ny radiokanal, nattklubb och bli dj. Musikproducent och dj står fortfarande som ett mål jag vill uppnå. Men det kommer bli stenhårt. Och då menar jag - stenhårt. Jag vill inte bli en vanlig småstads dj som har knappast någon koll över vad är aktuellt på dansgolv just nu.



 Nu har jag fått en annan inriktning - grafiskdesign. Jag skulle jätte gärna jobba på någon veckotidning, helst en mode eller teknik tidning och jobba med layout. Skulle även vilja prova på modedesign eller konst.
 
Yrken jag skulle kunna jobba och som jag vill jobba under min livstid.

Tågförare
Dj/producent
Radioproducent
Klubbägare
Projektledare
Layoutare
Konstnär
Modedesigner
Modell
Fotograf

Har varit väldigt nära att komma in till tågförarutbildning i sommras men misslyckades. Nästa stora steg blir att komma in till en grafisk utbildning i Västerås väldigt snart.

Kommentarer
Postat av: ina

hejar på dig, du vet! du är bäst för mig! gå fram och upp och på väggarna om det behövs så! du är inne på ditt område angående designe. tummen upp!!! kram för hela veckan:)

2008-11-10 @ 10:51:51
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0