En härlig måndag

 "Nu är det måndag igen" var min första tanke när jag vaknade 20 minuter före väckarklockan. Jag ville somna om men det gick inte, jag fick i mig tre muffins och ett glas mjölk till frukosten. Före min jobbarkompis kom och hämtade mig med sin bil.
 Måndagar är dom dagar som går fortast. Det var även så idag. Jag mådde också väldigt bra och jag hade en strålande humör. Vart jag än gick spred jag glädje, så kände jag iallafall. Det brukar aldrig hända mig så på arbetstid, på mitt jobb. Det var någon drivkraft som pressade mig fram, jag var full av energi ända fram till hemgången.

Bilden tagen av mig


 Efteråt var jag helt utkörd,tog även ut min kamera och knäppte några bilder utan någon större lust. På grund av tröttheten. Inte för att jag är besvikne med kameran, det är precis tvärtom. Kommer nog gilla den as mycket.
 

Kommentarer
Postat av: anna

åh jag saknar mitt piano när jag ser det där! jo det är väl så, killar har inte samma intresse för det som tjejer. åh tacos lät inte helt fel :)

2008-11-03 @ 20:57:57
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

hehe jo det stämmer nog det påståendet. mina främsta intressen är mode och fotboll, vilket nog är ganska ovanligt för en tjej :)

2008-11-03 @ 21:19:01
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

hehe inte? jo jag är en liten fotbollsnörd. fast spelar inte själv.

2008-11-03 @ 21:25:10
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: ina

hejhej! är tillbaka och orkar knappt nånting, men dig måste jag ju besöka:) så mkt och så fint skrivet. och orden om att man blir mer inspirerad att göra saker och kreativa saker dessutom när man väl startat blogg är så sant, så sant! lycka till, darling! varför ville du inte utmana fler? å andra sidan det är rätt om du lägger ner mer krafter på det du ska göra till skolan. hur går med uppgiften? och frågade du inte killarna på jobbet om hjälp med bilen? den där säkerhetsnyckeln som du behöver för att skruva den 4-e skruv sitter inne i din egen bil bland verktyg och domkraft och reservdäck är också där på samma ställe. så ska det vara iaf. både M och S säger det. om du har otur och den där nyckeln inte finns bland verktyg då måste du göra sönder denna skruv. men du har ju killarna på jobbet. ha det bra nu, måts gå sova. har inte gjort det så väl den sista natten. kram! mum:)

2008-11-03 @ 21:59:31
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: ina

på samma sida som elgiganten ligger och de andra affärerna (har glömt vilka, e-lon eller hur den heter?) ligger en affär där de säljer kakel, golvplattor och olika färger, det finns även konstnärsgrejorna, inkl. akvarell, pennor, sudgummi oa. av bättre kvalité iaf. tror jag du hittar något. lycka till!

2008-11-03 @ 22:02:43
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0