Gårdagens bilder

 Igår var jag inte på väldigt bra festhumör. Hade inte planerat något för kvällen, men då vart jag bjuden hem till Adde. Hans flickvän hade tydligen en halloween fest, jag hade tyvärr ingenting hemskt att ta på mig. Adde sa "det bara att komma, vi hittar på någonting".
 När jag klev in i hans lägenhet såg jag "ett sjö" av massa tjejer, hallen, köket och vardagsrummet var full av tjejer. Då kom Adde fram i dörren utsminkad till någon elak mördare eller något. Stackaren hade tråkigt bara med tjejer, så jag var lite till stöd. Jag kände mig inte väldigt bekväm bland alla utsminkade och utklädda människor. Då slog en suverän idé mig. "Jag vill bli Jocker från senaste Batman filmen". Det var bara att smeta ut sminket över hela ansiktet. och resultatet ser ni här. Inte helt perfekt som det ska tyvärr, men man känner iallafall karaktären om man har sett filmen.






Kommentarer
Postat av: anna

haha schysst utklädnad :) jokern är ju grym! jag ska väl lämna in kameran och se vad som är fel. har inte råd med en ny nu.

2008-11-01 @ 15:03:31
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0