Jag ser ljuset

 Hej alla söta! Har inte skrivit någon inlägg igår, har inte haft lust att skriva något helt enkelt. Har tänk väldigt mycket sista dagar på jobbet och uppgiften jag håller på med. Tiden fram till nyår blir väldigt, väldigt jobig. Det är väldigt mycket som ska göras, just nu flyttar vi på ena delen av lagret och det är ju stor projekt bara  i sig, men det är inte allt.  Allt utrustning och material vi har ska inventeras (räknas av till 100%) och då menar jag exakt allt vi har i lagret för i dagens läge är det väldigt mycket som inte kommer tillbaks från gigen och som blir inte avräknat. Även all utrustning från andra kontor ska fyttas till oss i januari nästa år och då måste vi ha extremt mycket ledig plats som vi inte har nu. Det kommer bli väldigt, väldigt påfrestande både psykisk och fysiskt. Vill så gärna komma in på ky-utbildningen - Mediability jag har sökt till. Jag ber till Gud att jag lyckas komma in så att jag kan säga upp på jobbet. Om jah kommer in på Mediability så kommer jag bli extremt glad så glad som aldrig för kan jag lova.

Här får ni en rolig bild på mig när jag lossar en trailer.



 Har fått en väldigt bra idé till en blogg jag ska starta. Den kommer handla om min personliga utveckling och karriär i arbetslivet. Återkommer med mer info när det blir aktuellt.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

svar: Jo, det håller jag med om. Sedan finns det ju några typer av media som man tycker är roligare än andra. De flesta av mina lärare är helt okej, vissa bättre än andra. Dock är han jag har i multimedia verklien urdålig :/

2008-11-14 @ 10:28:56
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Liene

LÅter jobbigt, jag hoppas med att du får komma in på den skolan så du slipper jobbet.

Rolig bild, och man blir bara glad av att kolal på den:P

Iden om den nya bloggen lät också kul.

2008-11-14 @ 21:18:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ina

ag ber också för att du ska klara av detta. du måste komma in i skolan:)

2008-11-14 @ 23:42:56
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: bella

ska du starta en ny blogg?

2008-11-22 @ 12:22:01
URL: http://medbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0