Kamera köp?

 Vill verkligen ha en bra komera som fångar händelser! Som vanligt är det plånboken som håller inte med mina önskningar. För den som har en budget på drygt 2000 kr kan jag rekomendera denna kamera från Sony. Denna kamera har 8,1 megapixel, 5x optisk zoom och 30 mm vidvinkelobjektiv. Den kommer kosta 1695 kr om du köper den hos välkända Dustinhome som garanerat snabba leveranser. Har köpt en skärm och dator hos dom, det tog bara två snabba dagar för leveransen att nå mig från deras lager.

Sony cybershot DSC-W150



Kommentarer
Postat av: ina

tummarna upp! man finner det man söker. väntans tid varierar men den kommer, tro mig!!! kram!

2008-10-30 @ 02:20:15
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0