Men hejsan

  Hej på er! Många pratar om sina bloggar och bloggande överhuvudtaget. Så nu har jag också skapat min egen blogg. Först tänkte jag skriva om mode och musik men jag upptäckte att det är väldigt många som skriver om just mode och musik. Det gjorde mig lite ledsen men det gör inget. Jag kommer skriva om musik ändå, fast mer inriktande om musikskapande och musikprylar. Och jag kommer även lägga ut videoklip på låtar som jag tycker ska få en extra uppmärksamhet. I första hand kommer jag skriva om elektronisk, klubb musik. Till exempel house, elektronika, chill out och ibland om jazz och soul också!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha en bra kväll! intressant blogg!

2008-10-18 @ 17:47:35
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0