Två saker som tungar mitt hjärta

Hej, sorry för min frånvaro. Som sagt många svåra tankar just nu i mitt huvud. Jobbet, brevet jag väntar så mycket.. Kommer jag få ett ja eller nej? I värsta fall får jag bli reserv. Ett nej vill jag inte få, det skulle kännas väldigt, väldigt tungt. Får jag ett kanske så har jag hoppet kvar, får jag ett ja, så kommer jag bli så fruktansvärt glad, jag skulle verkligen känna äkta glädje

Det andra är att jag känner sån saknad efter kärlek, Vill så himla ha någon att dela min fritid med. Jag har på något sett alltid varit singel, i hela mit liv. Det är på både gott och ont. Vill inte ha vem som helst. Vi ska funka ihop, kemin måste passa. Hon finns säkert någonstans, jag känner det rätt starkt på mig nu.



Så om ni inte hör något av mig beror det på dom här två saker som tyngar ner mitt hjärta och kreativitet. Får brevet med svaret nu i veckkan. Kanske imorgon. Då ska jag berätta om jag fick ja eller nej. Godnatt



Kommentarer
Postat av: joss

underbar bild!

2008-12-04 @ 10:15:04
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0