Snart måndag!

  Har suttit här och jobbat med min nya blogg hela kvällen. Jag har haft problem med min header som fortfarande syns inte helt. Jag skäms lite över mig själv för jag har läst webbdesign i skolan och fick dessutom mvg i ämnet. Lol! Så hur kommer det sig att jag  inte kan fixa ett enkel header? Kanske för jag jobbar alltid i dreamweaver och där behöver man inte koda som här.
  Imorgon är det måndag igen och ny arbetsvecka. Kan säga att jag jobbar på Starlight AB i Avesta. Företaget hyr ut scen, ljus och ljud till evenemang som Hultsfred, Peace and Love och Melodie Festivalen om man nämner bara några av våra kunder. Men jag kan säga att alla har säkert sätt vårt resultat på tv eller festivaler. Men det är inte många som känner igen namnet Starlight. Jag kommer berätta mer om mitt jobb i snar framtid, pallar inte skriva om det just nu! Ha det bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0