Måndag 291208

Hoppas att ni har haft en bra jul, det hr i alla fall jag haft. Har varit med familjen på julafton och juldagen. Och sne har jg spelat som dj för första gången ute på en bar. Det gick väldigt bra om man bortser från visa saker. Viktigaste att jag trivdes att spela musik framför männsikor och att brägaren ville se mig fler gånger.

Har inte väldigt mycket att berätta om dagens händelser på jobbet. Utom att det var min sista 8 timmars dag och att det finns hur mycket jobb som helst men ingen tar tag i saker. Det har jag redan sagt tidigare. Nu könns det offatbart att sitta här och veta att imorgon är min sisrta arbetsdag på Starlight. Och det kommer va en väldigt skön dag. En ögonblick jag har väntat sen föra året - att gå ut efter jobbet och veta att man behöver inte komma tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0